دو پرنده یک پرواز

هرگز نمی میرد آنکه دلش زنده شد به عشق...ثبت است در جریده ی عالم دوام ما

دو پرنده یک پرواز

هرگز نمی میرد آنکه دلش زنده شد به عشق...ثبت است در جریده ی عالم دوام ما

تولدت مبارک امید

سلاااااااااااااااااااااااااااام

قصد زیاده گویی ندارم فکر کنم فردا زیاد بگم.....٪

...همیشه یادمه که تو طالع ها می خوندم که مرداد ی ها پر از احساسی هستند که حتی در مرگ هم باهاشونه......

آره صدای جاودان عشق (امید) امروز تولد تویه...باهاتم حرف زدم همین امروز....خودتم می دونی که با صدای تو با امیدی که تو دلم زنده نگه داشتی تونستم زندگی کنم و به عشقم برسم خودتم می دونی.....

خودت همیشه سادگی رو دوست داشتی.....پس اومدم دو خط خوش تو روزگار واست ساده بنویسم بدون هیچ آب و رنگی همون طور که با عشقم حرف می زنم با صدایی که عشقم رو بهم برگردوند حرف می زنم...

درسته اگه تو نبودی شاید منم نبودم....این وب لاگ هم نبود...عشقم رو هم از دست داده بودم....آره اون شکستنی تو یادش بود و تو خاطرش واسه این برگشت همون روز ۷ دی فراموش نشدنی....آره تو هم تو زندگی ما ۲تا سهیمی خودتم می دونی....خوبم می دونی....

امید....تو بودی که با صدات عشقم رو بهم برگردوندی...

..........تولدت مبارک..........

این بود ۲ خط خوش تو روزگار واسه تولدت....

خودتم می دونی که....من...عشقم....خدا.....و تو حالا حالاها با هم خیلی کار داریم تازه اول زندگی مونه....٪

فعلا....