دو پرنده یک پرواز

هرگز نمی میرد آنکه دلش زنده شد به عشق...ثبت است در جریده ی عالم دوام ما

دو پرنده یک پرواز

هرگز نمی میرد آنکه دلش زنده شد به عشق...ثبت است در جریده ی عالم دوام ما

سرآغاز دفتر

سلام به تمام دوستانی که می خوان در این کار دشوار همراه و یاور من شن                                                                  

 امیدوارم که حال همتون خوب بشه اصلا قصد زیاده گویی و نوستن ندارم فقط اومدم که :

 اما چرا این اسم بری وب لاگ ...؟؟؟ یه نفری خیلی اسم برام آورد همش هم قشنگ بود ولی من اینو بیشتر از همه پسندیدم.....این رو هم خودم انتخاب کردم و گفتم..... چون حس پروازی...شوق پروازی...در وجودم ما دو تا هست که هر لحظه داره کامل تر می شه می خوام این حس پرواز رو با شماها هم تقسیم کنم با شما بشینم فکر کنم که چه طوری پرواز کنم چطوری برم به سوی عشق همیشه جاودانم.... چه طوری؟؟؟ امیدوارم که به یه نتیجه ی مطلوب برسیم البته که با هم امیدوارم که من هم بتونم از پس این کار دشوار بر بیام در پایان روز آغاز هم می خواستم بگم که بیشتر موضوعات من شعرهایی که معشوقم دوستش داره و اونا رو واسم نوشته من هم می خوام دین خودم رو ادا کنم و همه شو به طور زیبایی (اگه قابل باشم) بنویسم که بازم بهش ثابت کنم همیشه عاشقش می مونم و هیچ وقت تنهاش نمی ذارم به امید خدا  

مرسی که منت گذاشتین و خوندین سرآغاز دفتر من رو امیدوارم که مورد توجه قرار گرفته باشم قول می دم اولین شعر رو هم خیلی زود زود بنویسم و البته با نظرات پویای شما دوستان عزیز                                                                                   

برای همتون آرزوی موفقیت می کنم آرزوی وصال....

سربلند و شاد باشین در تمام لحظات عمر

فعلا... 

                     

و فقط تو